| PLAN SZKOLENIA:
1. Definicja zespołu i jego wartość
2. Dysfunkcje zespołu
3. Komunikacja w zespole
a. Zasady i techniki efektywnej komunikacji
b. 10 przykazań efektywnej komunikacji
4. Sytuacje konfliktowe w zespole
a. Przyczyny konfliktów i konsekwencje
b. Komunikowanie się w konflikcie Efektywna komunikacja
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
· Rozumie zależności między dobrą komunikacją a dobrą organizacją pracy i efektywnością
· Wykorzysta techniki efektywnych pytań, aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej do konstruktywnej komunikacji
· Wyraża w sposób asertywny swoje potrzeby, oczekiwania, emocje i stanowiska
· Wie jak konfrontować się w trudnych sytuacjach nie niszcząc relacji
· Wypracuje bank dobrych praktyk komunikacji
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:
Skrypt ze szkolenia, |