Tytuł szkolenia: Przygotowanie do nauki czytania przez odkrywanie i nazywanie różnych dźwięków
Kategoria szkolenia: Edukacja językowa, matematyka i przyroda
Odbiorcy szkolenia:
  • przedszkole
Uczestnicy szkolenia: Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych
Forma szkolenia: wykładowo - warsztatowa
Tryb szkolenia:
  • zdalne
  • stacjonarne
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

PLAN SZKOLENIA:

1.        Zabawy doskonalące koncentracje uwagi słuchowej dziecka

2.        Sytuacje edukacyjno-zabawowe rozwijające umiejętność różnicowania dźwięków 

3.        Zabawy i ćwiczenia kształtujące analizę i syntezę słuchową

4.        Zabawy i ćwiczenia artykulacyjne

5.        Jak kształtować pamięć słuchowa

6.        Koordynacja słuchowo-wzrokowo-ruchowa

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

·       Wykorzystuje różne przedmioty rozwijające umiejętność różnicowania dźwięków

·       Zna  narzędzia i zabawy kształtujące analizę i syntezę słuchową

·       Wykorzystuje zabawy artykulacyjne w zabawach ruchowych

·       Zna wierszyki sprzyjające rozwijaniu pamięci słuchowej

·       Potrafi wybrać z katalogu metod rozwijających koordynację słuchowo-wzrokowo-ruchową  propozycję odpowiednia dla dziecka

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:

Skrypt z opisem zabaw