| PLAN SZKOLENIA:
1. Zabawy doskonalące koncentracje uwagi słuchowej dziecka
2. Sytuacje edukacyjno-zabawowe rozwijające umiejętność różnicowania dźwięków
3. Zabawy i ćwiczenia kształtujące analizę i syntezę słuchową
4. Zabawy i ćwiczenia artykulacyjne
5. Jak kształtować pamięć słuchowa
6. Koordynacja słuchowo-wzrokowo-ruchowa
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
· Wykorzystuje różne przedmioty rozwijające umiejętność różnicowania dźwięków
· Zna narzędzia i zabawy kształtujące analizę i syntezę słuchową
· Wykorzystuje zabawy artykulacyjne w zabawach ruchowych
· Zna wierszyki sprzyjające rozwijaniu pamięci słuchowej
· Potrafi wybrać z katalogu metod rozwijających koordynację słuchowo-wzrokowo-ruchową propozycję odpowiednia dla dziecka
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:
Skrypt z opisem zabaw |