| Tytuł szkolenia: | Przedszkole bez zabawek? Zabawy z nietypowymi przyborami |
| Kategoria szkolenia: | Nowatorstwo |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych |
| Forma szkolenia: | warsztatowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: | PLAN SZKOLENIA: 1. Zabawa i zabawki a rozwój dziecka 2. Warunki aktywności dziecka i rozwoju procesów poznawczych 3. Nietypowe przybory i materiały w realizacji zadań nauczyciela 4. Propozycje zabaw z: - papierem, gazetami - rolkami, pudełkami - kubkami, puszkami - guzikami - wstążkami, sznurkiem, sznurowadłami - butelkami i nakrętkami - chusteczkami, tkaninami - patykami, deseczkami - innymi przyborami i materiałami 5. Kreatywna oferta sali przedszkolnej – w co i czym się bawić? 6. Przedszkole bez zabawek – projekt edukacyjny CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Dostrzega znaczenie wykorzystania nietypowych przyborów w pracy i stworzenia kreatywnej oferty dla dzieci · Wykorzysta proponowane zabawy i stworzy własne pomysły · Dokona zmian w aranżacji Sali · Wypróbuje projekt „Przedszkole bez zabawek” MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Skrypt ze szkolenia, opisy przykładowych zabaw i aktywności z nietypowymi przyborami, instrukcja projektu, inne |