Tytuł szkolenia: Jak świętować z dziećmi? Łańcuchy i serie zabaw aktywizujących
Kategoria szkolenia: Strefa metodyki
Odbiorcy szkolenia:
  • przedszkole
Uczestnicy szkolenia: Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli publicznych oraz niepublicznych
Forma szkolenia: warsztatowa
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

PLAN SZKOLENIA:

  1. Struktura łańcucha zabaw i serii zabaw aktywizujących
  2. Jak powstaje działanie ramowe, czyli jak powstaje temat rozmowy lub historia zabawy?
  3. Praktyczne propozycje łańcuchów i serii zabaw

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

Nauczyciel:

  • Rozróżni układ zabaw tworzących łańcuch od serii zabaw aktywizujących, wskaże różnice
  • Dobierze zabawy tworzące łańcuch i serię zabaw aktywizujących
  • Doświadczy łańcucha zabaw
  • Ułoży własną wersję serię zabaw i wykorzysta odpowiednie środki dydaktyczne dla podkreślenia tematyki zabaw