Tytuł szkolenia: Kreowanie wizerunku placówki oświatowej
Kategoria szkolenia: Zarządzanie i organizacja
Odbiorcy szkolenia:
  • szkoła
Uczestnicy szkolenia: Dyrektorzy, nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni placówek oświatowych
Forma szkolenia: wykładowo - warsztatowa
Tryb szkolenia:
  • zdalne
  • stacjonarne
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

PLAN SZKOLENIA:

1.        Czym jest wizerunek? 

2.        Cele działań wizerunkowych i promocyjnych placówki oświatowej

3.        Elementy wizerunkowe

4.        Identyfikacja wizualna

5.        Rola przedstawicieli społeczności przedszkolnej  / szkolnej w kreowaniu wizerunku placówki

6.        Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola / szkoły

7.        Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych

8.        Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej

9.        Reklama

10.     Współpraca z mediami

11.     PR w sytuacjach kryzysowych.

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

·       Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej

·       Potrafi przygotować i dokonać analizy SWOT, analizy konkurencji i potrzeb klientów

·       Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej

·       Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki

·       Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowe

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:

Skrypt ze szkolenia, wzór komunikatu prasowego, wzór pisma o patronat medialny