| Tytuł szkolenia: | Kreowanie wizerunku placówki oświatowej |
| Kategoria szkolenia: | Zarządzanie i organizacja |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Dyrektorzy, nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni placówek oświatowych |
| Forma szkolenia: | wykładowo - warsztatowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: |
1. Czym jest wizerunek? 2. Cele działań wizerunkowych i promocyjnych placówki oświatowej 3. Elementy wizerunkowe 4. Identyfikacja wizualna 5. Rola przedstawicieli społeczności przedszkolnej / szkolnej w kreowaniu wizerunku placówki 6. Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola / szkoły 7. Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych 8. Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej 9. Reklama 10. Współpraca z mediami 11. PR w sytuacjach kryzysowych. CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej · Potrafi przygotować i dokonać analizy SWOT, analizy konkurencji i potrzeb klientów · Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej · Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki · Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowe MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Skrypt ze szkolenia, wzór komunikatu prasowego, wzór pisma o patronat medialny |