| Szkolenie realizowane jest za pomocą platformy Clickmeeting - każdy zapisany uczestnik otrzyma indywidualny kod dostępu do szkolenia. W czasie szkolenia nie ma możliwości zadawania pytań, po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik ma zapewnione wsparcie Eksperta (możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego) w ciągu 5 dni roboczych od daty spotkania.
PLAN SZKOLENIA:
1. Ewaluacja pracy z grupą – istota, cele i podstawy prawne.
2. Zakres działań nauczycieli podlegający monitorowaniu i analizie półrocznej.
3. Ewaluacja pracy z grupą jako zadanie wspólne nauczycieli prowadzących oddział
4. Sposób przeprowadzenia analiz półrocznych i narzędzia – procedura postępownia.
5. Formułowanie wniosków i sposób ich wykorzystania, w tym do planowania pracy – przykłady praktyczne.
6. Ewaluacja pracy z grupą a zebranie analityczne rady pedagogicznej.
7. Ewaluacja pracy nauczyciela – istota i podstawy prawne.
8. Związek ewaluacji pracy własnej N z obowiązkami i oceną pracy nauczyciela.
9. Sposób przeprowadzenia ewaluacji pracy własnej i narzędzia.
10. Formułowanie wniosków z ewaluacji pracy własnej i sposób ich wykorzystania – przykłady praktyczne.
11. Wpływ ewaluacji pracy własnej N na zmiany jakościowe pracy przedszkola.
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
· Dostrzega wielopłaszczyznowość analiz i podsumowań w przedszkolu
· Akceptuje potrzebę i zakres analizy półrocznej
· W zespole nauczycieli pracujących w danej grupie przeprowadzi ewaluację pracy z dziećmi i ustali wnioski, zaplanuje sposoby ich wdrażania
· Dokona ewaluacji pracy własnej, sformułuje wnioski i zaplanuje ich realizację
· Przygotuje warunki wspierające dziecko nie
· Poszerzy wiedzę na temat pracy z dziećmi różnych kultur i narodowości, w tym w zakresie wzajemnej komunikacji i szacunku do tradycji
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:
Skrypt ze szkolenia, Procedura monitorowania i analizy procesów – dokument i zarządzenie dyrektora, Arkusz do monitorowania i analizy procesów po każdym półroczu – arkusz dla nauczycieli oddziału, Arkusz do ewaluacji pracy własnej, przykładowe wnioski do pracy z grupą, przykładowe wnioski po ewaluacji pracy własnej, przebieg analitycznego zebrania rady pedagogicznej, inne
|