Tytuł szkolenia: Ewaluacja pracy z grupą czyli jak podsumować półrocze w przedszkolu
Kategoria szkolenia: Zarządzanie i organizacja
Odbiorcy szkolenia:
  • przedszkole
Uczestnicy szkolenia: Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych
Forma szkolenia: wykładowa - E-SZKOLENIE VIDEO
Tryb szkolenia:
  • zdalne
  • stacjonarne
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

Szkolenie realizowane jest za pomocą platformy Clickmeeting - każdy zapisany uczestnik otrzyma indywidualny kod dostępu do szkolenia. W czasie szkolenia nie ma możliwości zadawania pytań, po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik ma zapewnione wsparcie Eksperta (możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego) w ciągu 5 dni roboczych od daty spotkania.

PLAN SZKOLENIA:

1.        Ewaluacja pracy z grupą – istota, cele i podstawy prawne.

2.        Zakres działań nauczycieli podlegający monitorowaniu i analizie półrocznej.

3.        Ewaluacja pracy z grupą jako zadanie wspólne nauczycieli prowadzących oddział

4.        Sposób przeprowadzenia analiz półrocznych i narzędzia – procedura postępownia.

5.        Formułowanie wniosków i sposób ich wykorzystania, w tym do planowania pracy – przykłady praktyczne.

6.        Ewaluacja pracy z grupą a zebranie analityczne  rady pedagogicznej.

7.        Ewaluacja pracy nauczyciela – istota i podstawy prawne.

8.        Związek ewaluacji pracy własnej N z obowiązkami i oceną pracy nauczyciela.

9.        Sposób przeprowadzenia ewaluacji pracy własnej i narzędzia.

10.     Formułowanie wniosków z ewaluacji pracy własnej i sposób ich wykorzystania – przykłady praktyczne.

11.     Wpływ ewaluacji pracy własnej N na zmiany jakościowe pracy przedszkola.

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

·       Dostrzega wielopłaszczyznowość analiz i podsumowań w przedszkolu

·       Akceptuje potrzebę i zakres analizy półrocznej

·       W zespole nauczycieli pracujących w danej grupie przeprowadzi ewaluację pracy
z dziećmi  i ustali wnioski, zaplanuje sposoby ich wdrażania

·       Dokona ewaluacji pracy własnej, sformułuje wnioski i zaplanuje ich realizację

·       Przygotuje warunki wspierające dziecko nie

·       Poszerzy wiedzę na temat pracy z dziećmi różnych kultur i narodowości, w tym w zakresie wzajemnej komunikacji i szacunku do tradycji

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:

Skrypt ze szkolenia, Procedura monitorowania i analizy procesów – dokument i zarządzenie dyrektora, Arkusz do monitorowania i analizy procesów po każdym półroczu – arkusz dla nauczycieli oddziału, Arkusz do ewaluacji pracy własnej, przykładowe wnioski do pracy z grupą, przykładowe wnioski po ewaluacji pracy własnej, przebieg analitycznego zebrania rady pedagogicznej, inne