Tytuł szkolenia: | Pokazywane piosenki i sensomotoryczne zabawy werbalne |
Kategoria szkolenia: | Nowatorstwo |
Odbiorcy szkolenia: |
|
Uczestnicy szkolenia: | Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych |
Forma szkolenia: | warsztatowa |
Tryb szkolenia: |
|
Godziny dydaktyczne: | 4 |
Plan szkolenia: | PLAN SZKOLENIA: 1. Proste piosenki i śpiewanki do wspólnego śpiewania i pokazywania 2. Wierszyki do melorecytowania i pokazywania ruchem oraz wybranymi przedmiotami 3. Wyliczanki do rytmizacji 4. Zabawy manipulacyjne sensomotorycznymi zabawkami 5. Body percussion w zabawach rytmicznych z dziećmi CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: Nauczyciel: · Wzbogaci repertuar krótkich i prostych piosenek i śpiewanek dla dzieci · Wykorzysta melorecytację i grę na instrumentach do nauki wierszyków · Pozna nowe wierszyki i wyliczanki do wspólnej rytmizacji · Pozna sensomotoryczne zabawki warte wykorzystania w rozwoju małej motoryki · Zastosuje efekty dźwiękowe własnego ciała w zabawach rytmicznych |