| Tytuł szkolenia: | Storyline jako metoda pracy wychowawczej i aktywnego uczenia się |
| Kategoria szkolenia: | Nowatorstwo |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli publicznych oraz niepublicznych |
| Forma szkolenia: | warsztatowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: | PLAN SZKOLENIA: 1. Podstawa programowa a metody i formy pracy w przedszkolu 2. Istota metody storyline i jej główne elementy 3. Przykłady (3) praktycznego wykorzystania metody w przedszkolu: · Temat zajęcia · Cele operacyjne · Przebieg zajęć – epizody, pytania kluczowe, aktywności - omówienie przebiegu przykładowych zajęć wraz z komentarzem 4. Ewaluacja zajęć 5. Planowanie pracy przez nauczyciela z wykorzystaniem metody storyline – omówienie planu pracy nauczyciela na konkretnym przykładzie 6. Zapisy w dzienniku – omówienie na konkretnym przykładzie 7. Ćwiczenia praktyczne – przebieg zajęć metodą storyline a cele zajęcia CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Wykorzysta metodę storyline do planowania pracy, przygotuje plan · Poprawnie określi temat zajęcia, cele operacyjne · Zaplanuje i przeprowadzi zajęcia metodą storyline · Dokona ewaluacji zajęć · Dokona zapisu w dzienniku MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Opis metody i sposobu jej wykorzystania w przedszkolu, przykładowy przebieg zajęcia zrealizowanego metodą storyline, fragment planu pracy nauczyciela, przykładowy zapis w dzienniku, inne |