| Tytuł szkolenia: | Public relation wewnętrzne i zewnętrzne placówki oświatowej - reklama, współpraca z mediami |
| Kategoria szkolenia: | Zarządzanie i organizacja |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Dyrektorzy i nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni placówek oświatowych |
| Forma szkolenia: | wykładowo - warsztatowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: |
1. Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola 2. Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej 3. Reklama działań przedszkola 4. Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych 5. Współpraca z mediami PR w sytuacjach kryzysowych CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej · Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej · Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki · Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowej MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Skrypt ze szkolenia, wzór komunikatu prasowego, wzór pisma o patronat medialny |