Tytuł szkolenia: Public relation wewnętrzne i zewnętrzne placówki oświatowej - reklama, współpraca z mediami
Kategoria szkolenia: Zarządzanie i organizacja
Odbiorcy szkolenia:
  • przedszkole
  • edukacja wczesnoszkolna
  • szkoła
Uczestnicy szkolenia: Dyrektorzy i nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni placówek oświatowych
Forma szkolenia: wykładowo - warsztatowa
Tryb szkolenia:
  • zdalne
  • stacjonarne
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

PLAN SZKOLENIA:

1.        Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola

2.        Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej

3.        Reklama działań przedszkola

4.        Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych

5.        Współpraca z mediami PR w sytuacjach kryzysowych

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

·       Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej

·       Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej

·       Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki

·       Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowej

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:

Skrypt ze szkolenia, wzór komunikatu prasowego, wzór pisma o patronat medialny